Tuesday, January 03, 2012

HAPPY BELATED NEW YEAR..


HAHAHAHAHA.. sorry kengkawan lambat wish. tak boleh nak menyempat sebab balik balik dari jalan da penat terus tido for last few days before. bai de wei aku rase bersyukur tahun 2011 dah banyak mengajar aku tentang kehidupan rumah tangga dan dengan harapan 2012 tak kan berulang lagi pekara sama. walau dah hampir 4 tahun umur pekahwinan aku tapi aku rase 2012 ni macam baru kawen dan hujung tahun 2011 pulak aku rasa macam baru mula bercinta :) cita macam best kan? hahahaha.. Alhamdulilah semua berkat dari Allah swt family dan rakan rakan yang setia mendengar keluhan hati, sokongan dan juga semangat! terima kasih semua

okay skarang nak share picture dan sedikit tips tuk ke Singapore City dan USS
.
.
.
.

new year eve. kami berjalan d sekitar Bugis Street danOrchard Road kat situ banyak barang off duty (perfume dan hand bag berjenama) tapi kene pandai cari. sebab dia ada d celah celah kedai yang besar. dia berada dalam kawasan yang tersembunyi. memang boleh beli tak pun mahal berbanding nilai mata wang Malaysia. nak tau apa nama kedai or building. maaf tak ingat. hehe sorry.

marriage couple je boleh masuk dalam ni. yang tak kawen  lagi kalau masuk sure melele air liur. hehe (bugis  street)
ini kat depan paragon (orchard road)
kat sini da tempat lain (marina bay)
countdown kat sini best jugak. sebab view dia menarik sangat :)
maaf nak tunjuk view fire cracker malam tu lupa nak snap.. hihi konon xde mase nak amik sebab dok melanguk tengok bunga api tu meletop. hahaha
.
.
.
.
barang siapa yang masuk Singapore naik kereta, kalau nak jimat parking kereta kat Harbor Front car park je . paling kuat 1jam SGD 1/hour instead parking kat USS car park is SGD 6/hour. Dekat je ngan Vivo Shopping center. d mana anda boleh dapatkan MRT terus ke USS dengan harga ticker SGD 3/person. (ticket/pass SGD 1/hour tu boleh dapatkan kat 7E)

depan harbour front ni Vivo Shopping Center. 
intro kene ada :)

sesiapa yang ke USS ni harus dan wajib masuk sini. terbaik!

ni nama dia TIANG
ade bakat tak nak jadi soldier? uiceh.. haha 
 
mereka cuba untuk menggodam tapi tidak berjaya!
blakang tu panglima biru. (padahal tatau nama) hantam je .
pack kan? so jangan pegi time peak season. kurang menarik sebab semak!
USS tumbler ni kene beli tuk kenangan tapi tak wajib pun. ikut suka masing masing la.  
.
.
.
.
madagascar best sangat terasa diri macam kanak kanak cute je masa meneroka ke alam Madagascar :) sesuai untuk anak anak kecil..

okay Madagascar sangat cute.. 
bergambar sepuas puasnya sebelum pulang meninggalkan kenangan d USS :)

saya ingat saya sudah cukup putih :( bile bergamba dengan retis ni hitam pulak macam adik tiri saya .
amboi bukan la main lentok pale tu.. romantic lettew  konon? hihi
anak optimus prime - sebab dia kecik dari yang kita sangka.
prasan tak? aku terpaksa menjengket kau tau! tinggi  gila minah ni!


rase cukup stakat ni. aku dah boring mengupload apatah lagi korang yang menonton ye tak? 
okay sampai d sini dulu yer adik adik. kita jumpa lagi dalam masa yang terdekat nanti... tapi tak janji bile..
bye :) wasalam...

No comments:

Post a Comment