Wednesday, June 10, 2009

terlupe plak! GT JAPAN its Comming!

After lenghty absence, I almost forgot to update this blog. & now the time for me to compose or send some story or message since im not in here.

This month ade GT Japan kat Sepang International Circuit!
aku punya 3 ticket Grand Stand, semestinya 1 untuk aku, 1 lagi untuk suami aku! & yang balance seperti biase aku jadi dungu memikirkan nak bagi kat sape ticket 2?

Celah mane aku nak carik 'Gadis Semantara' untuk pembekal ticket percuma kepada kami? Kawan2 aku ramai yang da kawen plak 2! sape lagi yang ada? mane aku nak carikan awek tok dye?
waaa..

Aku bukan nak jual org tapi bagi pembekal ticket 2 aku adalah Agent Pencarian Jodoh tok dye! Hotak dye!

Xpe la anyway kepada pembace2 yang dikasihi terutama for the girl outside there kalao ade sape yang berminat untuk menonton GT Japan / rasa akan dirinya cantek or sexy (sunguh bukan main2) / pisau cukur sila hubungi saya sesegera yang mungkin..
012-2410120
(tarikh expired 1 hari sebelom GT Japan bermula)

Sekian terima Kasih!

yang baik hati
Jasmine

No comments:

Post a Comment