Tuesday, June 30, 2009

MALINDI MANDI


Setelah sekian lame aku mencari malindi candy, xketemu jua akhirnya. & semalam aku telah membuat keputusan muktamad untuk tidak terus menunggu malindi candy. Kini aku mengambil malindy mandi "silver" untuk disarungkan ke kaki ku yang comel bersaiz 5 ni. Haha..aku adalah seorang yang bijak! mesti korang sume bercakap bahawa aku adalah seperti orang yang masuk bakul angkat seniri bukan? OK! aku boleh terangkan kat korang sume kenape aku cakap cam2.. sebenarnye aku beli kasut nih qualitynya same dengan yang kat kedai & jugak memang dbuat dari kilang yang sama cuma harganya lebih jauh murah dari yang kat kedai.. nak tau kenape? sebab kakak ipar aku yang jual! kat kedai 2x ganda mahalnye dengan ape yang aku beli kat kakak ipar aku ni..
P/S: Kepada sesiape yang berminat dengan CROCS SHOES boleh dapatkannya daripada kami dengan harga yang berpatutan.

No comments:

Post a Comment