Friday, July 03, 2009

Sesuatu

Asalamualaikum..

Hari ini hari Jumaat bersamaan 03/07/2009 same dengan 10/Rejab/1430 kelender Islam, dalam gelombang hati aku yang xseberape nak stabil, tetibe aku tersentak & terdiam macam ade sesuatu yang belaku dalam diri aku ketika itu, hati aku tetibe jadi relax, tenang & sangat senang untuk dfahami. Dalam mase yang same, kotak fikiran aku cume terbayang2 akan Dia, ya! mungkin aku telah dtenangkan oleh Tuan ku. Aku seolah separuh xsedar akan lamunan khayalan yang sedang aku lalui. Aku merasakan aku harus mencari wakilnya untuk mengetahui akan maksud khayalan aku itu! Harap, akan terjawab dengan jawapan yang bermakna untuk teruskan hidup ini. (Ya Allah, ampunilah segala dosa2 ku, tunjuk'n lah aku kejalan yang benar & dredhai mu, & berikanlan aku kekuatan untuk aku tempuhi ujian yang engkau berkan pada ku) Aminn..

No comments:

Post a Comment