Wednesday, August 24, 2011

mood happy

kisah semalam 


happy ?...................... yela sebab dapat phone baru ;) rasenya setiap kali birthday dia mesti aku yang dapat hadiah dari dia, bukan aku yang bagi dia (rasanyalah). haha.. lagi plak bile time birthday dia aku xpenah nak cukup duit tuk belikan hadiah tuk dia. pastu kalao aku teringin sangat nak belikan dia hadiah walau xcukup duit. pasti aku akan buat trick yang sama macam taun taun lepas. pegi kat tempat yang jual hadiah tu (kedai/boutique) then nanti beli la ape benda pun walau tau duit xcukup. tapi mesti ade yang rase pelikkan ? yer aku memang xcukup duit & xkan guna c.c tuk beli hadiah dia. carenya, aku mintak dia sendiri yang tambah duit tuk beli hadiah tu ! hah sungguh xsurprise langsung.. hehe..


tapi dia jugak yang cakap aku orang miskin. so?~ harap2 dia faham la atas kemiskinan aku ni ;) 


nak cita taun ni aku dapat IP4 tu je.. 


P/S : cantik tau, wane putih (nanti aku upload) hehehe..

1 comment: