Thursday, May 28, 2009

orang-orang yang perfikiran cetek!

HAH! betul macam xde otak plak! Haloo~ aku da tolong kao kira ok! Kalao dikot'n aku malas nak campur tangan, kao yang nak kawen pandai2 kao la. Aku cume kesian je ngan family kao yang sume xbole dharap! Kao pk r kao 2 sape plak? Kawan kepade musuh aku tapi biras aku punye adik! Hah! kao ade kawan soh r kawan kao tolong kao! Asal carik aku? Nasib baik laki aku ade hati nak tlg kao. Dah 2 plak kao sengaje nak tembungkan LAKI aku dengan PEREMPUAN JALANG 2?! Seboleh2 kao nak soh laki aku datang untuk jumpe dye? Huh! Kao ingat lawaan kao 2 amat m'bangga'n laki aku la? Laki aku suke la lao kao nak jumpe'n dorg. Kao jangan sampai laki aku buat rosak majlis kao nanti sudah la! Ingat sikit eh! Ade otak guna!

Weh! Laki aku xheran la ngan POMPUAN PONDAN YANG MURAH 2! (aku bukan jeles ngan dye tapi crious memang dye HODOH dowh!) lagi laki aku nak baling muke dye ngan TAHI adela.
Kalao kao rase kawan kao 2 patut kene cam2 dpersila'n la tunjuk'n muke dye kat ktorang! HAHA..

Untuk pengetahuan korang sume BUDAK POMPUAN JALANG ni dbenci oleh ramai pihak! Antaranya:
Budak2 skolah aku, kawan2 laki aku, family blah laki aku termasuk mak mertua aku (cume 1 2 je la yang memang same senteng ngan dye), family aku sendiri termasuk jugak mak aku & sedara mara aku, apetah laki aku ngan aku?! POMPUAN ni gila nak bomoh'n aku laki bini supaye laki aku ingat kat dye. Tah bomoh mane dye gune. Wei! zaman moden cani mane ade org guna2 bende 2 lagi. Otak xde! Kan senang kalao tembak je!

No comments:

Post a Comment