Thursday, November 17, 2011

BOSS YANG BUDIMAN

hai la nasib. kemain boss aku ni. dah rase aku ni macam personal assistant dia plak. kerja office ni dah tentu aku yang uruskan. hal personal dia pun nak aku settlekan jugak? haha seb baik dia tak suh aku siapkan makan pakai dia. baju dia. pakaikan spentot dia. walaye. hari ni tugak aku yang paling best seumur hidup aku dalam zaman pekerjaan is :-

send invitation wedding card dia
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V


ingat aku ni minah dispatch gaknya? mentang mentang suami aku dispatch so nak amik kesempatan la?
hahaha..
ape ape je lah boss. seb baik boss baik.
xpe saya tolong ikhlas hantarkan.
yang atas atas ni cuma nak post entry baru je dari xde cerita. bukan ungkit tau.

end of story yang kene hantar suami aku jugak. aku? xmungkin la sebab pegi keje pun tumpang dia.
anyhow


willing to help me in any case


No comments:

Post a Comment