Tuesday, December 27, 2011

NEW YEAR EVE - SINGAPORE

countdown Singapore. sesiapa yang bercadang untuk countdown new year d Singapore anda d syorkan pergi ke Sentosa Beach. mereka mengada kan Asia's Largest Beach Countdown Party macam best tapi berticket atau maksud lainnya berbayar. hihi..

menarik bagi anak anak muda bersosial :)

sepertinya kami tidak akan ke party tersebut memandangkan masa kami yang terhad untuk membuang masa d sana kerana kami hanya mempunyai 3 hari untuk menjalani activity percutian dan melawat Singapore.

percutian kami akan bermula dari 31.12.2011 afternoon terus ke Malaysia Immigration untuk masuk ke Singapore, mungkin plan kami akan terus ke Vivo Shopping Center dan ke tempat countdown selain Siloso Beach.

01.01.2012 pula kami akan ke USS dan yang selanjutnya akan d kemukakan kelak kerana, kami masih dalam penjadualan tempat yang harus d kunjungi.

USS ticket booked ;) 


last but not least. anda dah tahu bagai mana untuk booking ticket online? where we go : click here then pegi bawah skali tu ada (accommodations, entertainment, attractions, maps) pegi kat attractions dah tu click Universal Studio Singapore, then carik kat bawah tu buy ticket, pastu nampak kotak biru kecik "buy now" tu pepandai la nak teruskan dan semoga berjaya :)  



No comments:

Post a Comment