Thursday, December 15, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY #1

wahhh nak spontaneous jugak gitu. haha.. d sebabkan harini aku teringat kaum aku. so aku nak memperkenalkan atau mempersembahkan :-

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 FAMILY TERCINTA KU



dari kiri, bawah : Anun (menyorok) Alysa, Oya, Mi'en (yang pegang songkok tu), Adam, Danish dan Baby Amany
dari kiri, tengah : Me, Kak Fieza, Otaq, Mama, Kakak, Kak Izan & Airgha
dari kiri, belakang : My Mr Right, Abang Kenny, Abang Am & Abang Izam

salah silah dia bermula dari Mama
1 = Abang Izam + Kak Izan = Adam, Alysa dan Airgha
2 = Kakak + Abang Am = Danish, Oya, Mi'en, Otaq & Baby Amany
3 = Abang Kenny + Kak Fieza = Anun
4 = Me + Mr Right = coming soon (insyaAllah)

mama beranak melalui proses sentuhan. tersentuh kaum adam je boleh mengandung. hahaha.. tu stakat pengetahuan aku mase kekecik dulu. tapi skrang aku da tau la cane kan. xmungkin kami xde bapak tetiba boleh keluar dari perut mama. persoalannya : d manakah bapak kami? hahaha..

nantikan jawapannya pada entry yang akan datang.

sekian~

i love them so much. muah muahahahaha..


4 comments:

  1. jasmine tune!!! cpt la update entry seterusnye..x sabar nk tngk ni =)

    ReplyDelete
  2. ala jangan la cepat sangat. tunggu la seminggu 2 lagi.. hihi baru la kau boleh d gelar bembaca atau peminat setia blog aku :)

    ReplyDelete