Thursday, October 20, 2011

Pening @#$%^&*

Pening sebab?

Sebab : nak post new entry tapi tatau ape topic tuk entry hari ni? ape sebenarnya nak dkategorikan orang jenis macam aku ni? haha.. mesti korang cakap aku ni tamakkan? HAAH memang kadang kadang aku sangat tamak, kadang kadang aku jugak bodoh. OPS! haha.. tapi memang ini kenyataan. contoh macam skarang. aku nampak orang post new entry konon aku pun nak jugak. padahal idea 1 pun tak de.. Cit!

Tapi aku ade sikit benda nak share memandangkan sejak kebelakangan ni aku kerap nampak post post kat facebook pasal bayi bayi terbuang dan terbunuh. masyaAllah! wahai kalian ibu bapa yang membuang bayi itu, walaupun kamu tak sanggup untuk menerima bayi ketelanjuran kamu, harap kamu dapat mempertimbangkannya semula. janganlah sesekali kamu membuang atau membunuh bayi yang tidak berdosa itu! sekiranya kamu takut dhukum oleh kerajaan Malaysia, serahkan saja bayi itu kepada aku. dan terimalah hukuman yang setia menunggu kamu d pintu neraka! (haa yang ni aku xboleh la nak bantu, kan?). haha.. bukan ape, aku yang susah susah ni punyalah berusaha untuk dapatkan zuriat dan pewaris. dorang dorang ni sesenang rase je nak buang anugerah tuhan tu sepah sepah?! waduh waduh.. so agak agak pasni kalau masih ade yang nak buang bayi, mari buang depan pintu rumah aku dan letakkannya dengan sempurna! FAHAM?

I would be a proud parents for them




lagi? lagi xde! malam nanti baru aku carik idea, apa entry untuk besok. boleh? hee..

have a nice day everyone

(",)


No comments:

Post a Comment