Wednesday, October 05, 2011

Tentang Kawan

Kawan? Aku xsuka berkawan sampai kawan merasakan aku sebagai sahabat. Sebab aku bukan manusia sempurna untuk d jadikan sahabat. Tapi memang lumrah dalam kehidupan kita harus berkawan. Maaf kepada kawan jikalau kawan merasakan aku kurang sependapat tentang sahabat. Cukup aku hadkan batas aku untuk berkawan, kerana aku tidak mahu segala rahsia, keaiban aku dpecahkan oleh sahabat. Kerana aku juga kurang percaya terhadap kawan. Walau sebaik mane pun kawan. Kawan juga bukan manusia sempurna yang tidak melakukan kesalahan. Jadi inilah aku! Aku sedar pendapat aku mungkin xboleh dterima oleh sesebuah pihak. Tapi itu hanya fikiran mereka. Sahabat tidak wujud bagi aku selagi aku tidak dapat melengkapkan apa prosedur tentang "KAWAN"..

No comments:

Post a Comment