Tuesday, October 18, 2011

Randy Pangalila

Cukup pelik buat aku dengan nama tu. tapi aku tatau kenapa sejak kebelakangan ni aku taksub dengan nama dia. bukan sebab kepelikan nama dia, tapi sebab ke-extreme-an kecomelan muka dia. geram sei :P harap si suami tidak mempertikaikan atau mempersoalkan hal ini :) sebab dia pun tau aku suka mamat muka comel ni.


sampai tahap, kalau aku preggy nanti aku nak tampal photo dia d setiap sudut d mana aku selalu berada atau bertapa. boleh? untuk intro kat sini aku dah mula tampalkan photo dia untuk tatapan aku :) hahaha almaklumla.. aku kan sedang berusaha tuk membuntingkan diri.. well check it out !






comel kan dia ?
seb baik dia pendek! kalau dia tinggi? gila bayang aku dbuatnya.
cukup cukup la Vin Diesel sorang menjadi kegilaan aku!
hahaha

selamat merenung akan kecomelan wajah d atas 

(",)


No comments:

Post a Comment